donderdag 28 maart 2013

Shoplog: H&M Order #1

Een paar dagen geleden had ik een artikel geplaatst met mijn wishlist van de H&M. Hier heb ik een paar kledingstukken van besteld, en vandaag kwam het eerste deel binnen. Begin april komen er nog 2 shorts binnen, en dan plaats ik wel een nieuwe shoplog.
Ik heb het gepast en het zit nog mooier dan ik had verwacht. Het zijn super mooie kledingstukken vind ik, en zo ben ik alvast klaar voor de meivakantie!



Klik op meer lezen om mijn aankopen te zien >>


Mouwloze blouse met een mooie print.



Bordeaux rode high waisted skirt.
High waisted short met vlechtdetails bij de zakken.


Rood topje met een langer achterpand.



Binnenkort komen er outfit posts met deze aankopen. Vooral de combinatie van de blouse en het rokje samen staat erg leuk!

Wat vinden jullie van mijn bestelling?




6 opmerkingen:

  1. Die blouse wil ik ook graag alleen dan in zwart-wit, dat rokje! Wauw, die ga ik denk ik ook halen ookal ben ik geen rokjes meisje ;) en dat shortje is ook super! Haha ;) goeie smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dankjewel voor de complimenten! Het rokje zit echt geweldig dus ik raad het je zeker aan om hem te kopen!
      Ik zal ook even een kijkje nemen op jou blog (:

      Verwijderen
  2. Wat een superleuke dingetjes allemaal! Dat mouwloze blouseje vind ik het leukst, haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...